סל קניות 0

אין לכם פריטים בסל הקניות

מענה אנושי לעסקים לצוותי מכירות

חשובה לכם כל שיחה שעשויה להתקבל אצל אנשי המכירות שלכם? מה יקרה אם הם לא יהיו זמינים ולא יענו לטלפון? בעלי עסקים חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע, ולהיות מוכנים לכל תרחיש. ישנו מצב הגיוני מאוד שבו אנשי מכירות שלהם יקבלו שיחות ולא יוכלו לענות לטלפון שלהם, או מפני שהם בנסיעה, או מפני שהם באמצע ארוחה, ואפילו מפני שהם יושבים לפגישה עם לקוח שעומד לחתום באותם רגעים. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם שאותה שיחה לא תתקבל אצל העובד שלכם ובמקום זה הלקוח שלכם, שיכול  להכניס לכם הרבה מאוד כסף ולהיות לקוח מרוצה, אותו לקוח יפנה למתחרה שלכם? בוודאי שלא. לכן מענה אנושי לעסקים יעשה אתכם חסד של אמת וידאג שלעולם לא תהיה שיחה נכנסת שתפספסו, מפני שום סיבה שתהיה.

מענה אנושי לעסקים לשירות לקוחות

אחת הבעיות הקיימות לעסקים היא העובדה שלקוחות קיימים לא מפסיקים להתקשר לבירורים שונים. הבעיה, היא שלקוחות אלו אינם מכניסים כסף לחברה אלא הם רק צריכים לקבל שירות. לכן, מבחינה עסקית, לקוחות אלו צריכים לקבל שירות אך לא ברמת דחיפות בהולה. יתרה מזאת לקוחות אלו עלולים לגזול את הזמן העסקי של העסק ולמנוע ממנו לעשות דברים חשובים יותר כמו לתת שירות בפועל למישהו, במקום לדבר על זה. לכן, מענה אנושי לעסקים במסגרת של שירות לקוחות יהיה הדבר ההגיוני לעשות. כך שבמקום לענות לטלפון תהיה לכם מחלקה חיצונית של מענה אנושי, אותה מחלקה תיתן את השירות, תקבל פרטים ואתם כשתתפנו תוכלו לחזור אליהם או לתת להם את השירות בהתאם למה שסוכם מול מחלקת מענה אנושי ששכרתם.

מחירים

אחד הדברים שגורמים לחברות רבות לא לקחת את שירותיהם של חברות מענה אנושי היא העובדה שהמחיר הוא גבוה מאוד. חשוב לבחור חברות בעלות מחיר תחרותי אך יחד עם זאת להקפיד שהן יהיו טובות.

לעולם אל תנוחו על זרי הדפנה

לקחתם חברת מענה אנושי לעסקים? מעולה, בדקו אותם לעיתים קרובות, האם הם עונים נכון? האם עונים בנימוס? כך תדעו האם האפשרות שאתם מציעים ללקוחות שלכם היא באמת טובה כפי שאתם מצפים.